Записник Бухгалтера Загальні питання РРО для ФЛП на едином налоге в 2016 году

РРО для ФЛП на едином налоге в 2016 году

 Відповідно до норм Податкового кодексу України (п. 296.10.) платники єдиного податку першої групи не застосовують реєстратори розрахункових операцій.

          Фізичні особи-підприємці другої і третьої груп, незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 млн. гривень не застосовують реєстратори розрахункових операцій. У разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1 млн.  гривень застосування реєстратора розрахункових операцій для такого платника єдиного податку є обов’язковим починаючи з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.

Водночас, статтею 9 Закону України від 06.07.1995 N265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (із змінами та доповненнями) (далі- Закон №265) визначений перелік операцій при яких реєстратори розрахункових операцій не застосовуються.

 При здійсненні діяльності із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій необхідно дотримуватись вимог Порядку реєстрації та застосування
реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства доходів i зборів України від 28.08.2013 № 417 “Про затвердження нормативно-правових актів щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій” (далі- Порядок №417) та Закону №265.

        При цьому перед придбанням РРО необхідно пересвідчитися, що:

1) модель касового апарату включено до Державного реєстру РРО (інформація про реєстр РРО розміщена на сайті ДФС України);

2) термін служби РРО ще не вичерпано;

3) граничний термін, після якого згідно з Державним реєстром РРО заборонено реєструвати зазначену модель РРО, не настав.

       При купівлі касового апарату, що був у використанні, слід пересвідчитись, що реєстрацію такого РРО було скасовано (взяти у продавця (власника) РРО довідку про скасування реєстрації за місцем попередньої реєстрації).

        До здійснення реєстрації в органах ДФС суб’єкт господарювання повинен звернутись до Центру сервісного обслуговування і укласти з ним договір на сервісне обслуговування.

        Порядком №417 визначено, що для реєстрації РРО суб’єкт господарювання подає до податкового органу:

– заяву про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО;

– копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;

– копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;

– копію договору суб’єкта господарювання з Центром сервісного обслуговування про технічне обслуговування та ремонт РРО.

 

Головне управління ДФС у Чернігівській області