Особливості застосування РРО в Інтернет торгівлі

ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві повідомляє: оскільки споживач, використовуючи рекламні інтернет-сторінки, лише обирає товар або послугу, то у разі використання при реалізації товарів (послуг) РРО у чеку зазначаються обов’язкові реквізити, у тому числі назва та код суб’єкта господарювання, адреса магазину, що здійснив реалізацію, тощо, що дає змогу визначити, з ким проведено розрахунки за товари (послуги), та у разі виникнення потреби звернутися для обміну.

Суб’єкти господарювання, використовуючи рекламні інтернет-сторінки для продажу товарів, робіт (послуг), реєструють РРО на загальних підставах за адресою розміщення таких магазинів, а у разі доставки власною кур’єрською службою можуть зареєструвати РРО на транспортний засіб, яким здійснюється доставка.

ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві

Эта запись защищена паролем. Введите пароль, чтобы посмотреть комментарии.