Інтернет-торгівля з кур’єрською доставкою: коли потрібен РРО?

При здійсненні розрахунків за товари (послуги) суб’єкти господарювання зобов’язані застосовувати РРО, у тому числі у разі здійснення безготівкових розрахунків із використанням мережі Інтернет.

Про це йдеться у листі ДФСУ від 17.08.2016 р. №17922/6/99-99-14-05-01-15.

При цьому розрахункові документи при продажу товарів (послуг) через мережу Інтернет видаються у випадку їх безпосереднього надання споживачу.

Водночас, якщо не визначено місце розрахунків, проведених на підставі рахунку у безготівковій формі за допомогою платіжних карт Visa і MasterCard при наданні інформаційно-консультаційних послуг, отриманні комп’ютерних та інших програм за допомогою мережі Інтернет, РРО не використовується.

Щодо доставки товарів кур’єрською службою, ДФС роз’яснила наступне.

При продажу товарів продавець повинен забезпечити доставку покупцю раніше роздрукованого розрахункового документа (чека) разом із придбаним товаром за допомогою кур’єрської служби (поштової служби), яка може бути як сторонньою організацією, так і структурною одиницею продавця.

Також розрахунковий документ (чек) може бути виданий покупцю кур’єром (поштовою службою) при передачі покупцю придбаного товару та сплаті ним коштів за його придбання. При цьому такий розрахунковий документ (чек) повинен бути роздрукований з використанням РРО, зареєстрованого на такого кур’єра (поштову службу).

Джерело: Дебет-Кредит

Эта запись защищена паролем. Введите пароль, чтобы посмотреть комментарии.